keskiviikko 5. marraskuuta 2014

täydellinen vaatekaappi

VAROITUS: postaus on jokseenkin kuvarikas&angst.

Hömhöm, minulla on tuolla Bloggerin luonnoksissa sellainen postaus johon kertoisin kuvilla ja ehkä hieman selittäen, että millainen olisi minun täydellinen elämäni, mitä siihen kuului ja miksi, millaiset hetket tekevät elämästä täydellisen tai ovat erittäin kivoja, että niistä pitää mainita. Puhutaan siis täydellisyydestä (jota ei kai olekaan olemassa) ja ajattelin ennen "Täydellinen elämä" -postausta raapustaa tälläisen "Täydellinen vaatekaappi" -tekstin jossa siis kerron, että millaiset vaatteet ovat mielestä über kivoja, millaisista vaatteista minä tykkään. Puhun myös hieman siitä, että miksi en voi aina toteuttaa näitä minun mielestäni täydellisiä asioita itselleni.


Krhm, elikkäs. Kuten minua tuntevat ihmiset saattavat tietääkin (tai ainakin ovat varmaan huomanneet), että tykkään mekoista ja hameista. Erittäin usein pidän hametta samalla tavalla kuten yllemmässä kuvassa näkyy: hame on vyötärön kohdalla ja sen päällä vyö. Harvemmin pidän pitkistä mekoista ja hameista koska mielestäni ne eivät vain sovi tälläiselle lyhyelle pläskille u_u Koen ilmeisesti jonkilaista pakko miellettä tunkea tuohon vyötärön kohdalle vyö. En oikein tiedä, että mitä yritän korostaa sillä: isoa lantiota vai isoja tissejä? Varmaan tissejä kun ei tuo lantio kummoinen ole. Jos nyt ihan oikeasti ajatellaan, niin ei, en yritä siis saada huomiota tisseilleni, mutta kaipa jotain stailaajaa lainatakseni: "Korosta sitä mitä sinulla on." (ei tietystikään vatsaa pidä koskaan korostaa, hyi.)


Mekkoja/tunikoita rakastavana minulla on kuitenkin pieni ongelma. En oikein välitä mekoista joissa on pitkät hihat (siis niinkuin about ranteeseen asti) vaan jotain siitä väliltä, tyyliin peittävät olkapäät. Rakastaisin enemmän hihattomia mekkoja jos minulla ei olisi pläskejä käsivarsia joita ei ole kiva pitää paljaana. Ei kuitenkaan huolta, on minulla vaatekaapissa hihattomia mekkoja/tunikoita, mutta minulla on tapana pitää niiden kanssa sitten jotain ohutta villatakkia tai muuta tuollaista, että saisin paljaat käsivarret piiloon. Toinen pieni ongelmani mekoissa/tunikoissa/hameissa on se, että en osaa pitää niitä ilman legginssejä/sukkahousuja, ai miksi? Koska oma paljas ihoni on ällöttävä. Minulla on taipeissa arpia vaikka muille jakaa ja jalat näyttävät paksummilta ja asoifuhaiuf jos minulla ei ole jotain jolla peittää niitä. (Anteeksi siis niille ihmisille jotka oksentavat kun näkevät minun käyttävän shortsit + legginssit/sukkahousut yhdistelmää kesällä, yritän vain suojella teitä ja itseäni.)


Kappas kummaa, että minä pidän jostain syystä korkeavyötäröisistä hameista/shortseista/housuista. En oikein tiedä, että miksi tykkään niistä kun ei niitä edes tehdä minun kokoisille sitten lainkaan ja vaikka tehtäisiinkin, niin minun valitettava mielipide on se, että ne eivät pue minua koska vatsaa löytyy. Unelmoinkin, että voisin joskus pitää vaikka tolleen shortseja+paitaa kuten tuossa ylemmässä kuvassa, nyyhkis ;_; Hauska fakta: omistan yhdet korkeavyötäröiset farkut, mutta en ole koskaan käyttänyt niitä julkisesti enkä koskaan käytä niitä silleen miten pitäisi vaan peitän "korkea vyötärö" -kohdan paidalla.



En ymmärrä ihmisiä jotka voivat näyttää hyvältä siten, että hameen päällä on paita. Se ei vaan näytä minun päälläni hyvältä koska siitä tulee sellainen "isokokoinen babar muumi" -efekti itselleni eli näytän aivan helvetin kookkaalta (Noh, sitähän minä olen muutenkin mutta hys hys.) Haluaisin myös pitää stockingeja koska hnnngh, ne näyttävät niin kivoilta mutta eivät oikeastaan taaskaan sovi minulle koska paksut jalat ja pläski tursuaa niitä yli.  Kertokaa mulle onko olemassa semmosii sukkiksii joissa olis vaan noi mustat kaistaleet (HUOM! Ei mitään kuvioita) eli se vähän niiku näyttäis, että olis stockingit päällä, mutta oikeesti ne on samaa kangasta c; Saa vinkkailla jos tietää.

Jos joku nyt pohtii, että miksi nimenomaan EI kuviollisia niin se ei johdu siitä, että en pitäisi niistä. Tykkään kovasti joistakin kuviollisista sukkiksista mutta koska omat jalkani ovat paksut niin ne levittävät/rikkovat sitä kuviota eikä siitä tule sulavan näköistä joten siksi plöääh.

Jos joku muu nyt innostui kirjoittamaan omasta täydellisestä vaatekaappi -unelmastaan, niin toki kirjoittakaa ja linkkailkaan, lukisin mielelläni, että millaisista vaatteista te pidätte ja miksi pidätte ja onko jotain vaatteita joista pidätte mutta, ette pidä yllänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti