lauantai 2. maaliskuuta 2013

love you like a love song

Mä en jaksa tehdä mitäääään. Nytkin oon varmaan maannu puoli tuntia alusvaatteilla tässä sängyllä vaikka pitäis pukea, laittaa pyykistä tulleet vaatteet kaappiin ja muutenki laittaa tätä sairastupaa näyttämään ees pikkasen siistiltä teinitytön huoneelta.. Päätä särkee vaikka onkin vain 37,5 kuumetta joka on ahh edistynyt tämän aamuisen 39 asteen kuumeesta alaspäin<3 Juominen on jääny vähälle koska en kestä ton kurkkukivun kanssa. Vaikka nimenomaan pitäisi juoda paljon, hyi minua. 

Kyseessä on siis angina. Olen sairastellut sitä yllättävän paljon ja viime anginasta onkin ruhtinaalliset 2 viikkoa. Syys 2012  - Helmi 2013 aikavälillä olen sairastanut anginaa 4 kertaa (mukaan lukien tämä) En muista tarkalleen 2012 vuoden angina määrääni, mutta kyllä sitä on sairastettu.. Touko 2011 - Syys 2011 välillä oli myös 4 kertaa angina.

Lääkäri tuossa ehdotteli, että jos multa nips naps vedettäis kitarisat pois, huiii. Vanhemmat olivat sitä mieltä, että vedetään tämä lääkekuuri ensin alta pois ja sitten katsotaan, että mille leikkaavalle korvalääkärille soitetaan (Kuulostaa hassulta, että se on korvalääkärin toimenpide..) Tiedän, että monilta minunkin tutuilta on joskus leikattu risat pois ja ovat silti hengissä ja ihan normaalia elämää elävät, mutta silti hyi. Mua vaan kammoksuttaa ajatus, että pistävät nukutuspiikin jonka jälkeen nukahdan semi nopeasti ja kun herään, niin mussa ei ole enää jotain osaa mikä mussa ennen oli! Onhan tämä varsin naurettavaa ku monille tutuille tää on tehty jo lapsena (En tosin tiedä onko heitä pelottanut risojen poisto...), ja nyt minä 17-vuotias lukiolainen naurettavine mustekala fobioineen, stressaan mahdollista pientä kitarisojen poistoa... 

Onko teiltä koskaan leikattu kitarisoja? Jos on, niin pliis, kertokaa mulle lisää ja teiän kokemuksistanne :3 

2 kommenttia:

  1. hei rakas, sä sentään tiedät mitkä on kitarisat tai nielurisat tai eniveis. mä luulin viel 2 vuotta sitten et se meinaa sitä et nielu on _rikki. voi apua mua. ja mulla ei tosiaa oo tietoa onko multa leikattu "rikkinäistä nielua" :DDDDDDDDDDDDDdd ja hyvin se menee<3 :3 mä tuun pitää kädest kiinni (kuha saan kans ne rauhottavat ja unipiikin ku sairaala fobia)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noooh, se leikkaus tulee vasta joskus puolen vuoden päästä jos sillonkaan, että... :DD Älä huoli, aikaa on

      Poista