sunnuntai 24. helmikuuta 2013

fantastic baby

Noh, en todellakaan esittele itseäni yhtään yksityiskohtaisesti, että muhaha. Kysykää itse, jos jokin jää kaiverruttaa. Tosiaan tämän ensimmäisen julkisen blogitekstin voisi aloittaa tälläisellä kysymys-vastaus-riitillä.

10 faktaa minusta

1. Nimeni on siis Viivi, jos joku tuntematon eksyy lukemaan tätä sontaa. Toinen nimi on Wilhemina. Kyllä tupla veellä ja yhdessä iillä. Molempia nimiä juhlitaan toukokuussa. Nimekseni mietittiin myös Sofiaa ja Iidaa... Vaikken olekaan oman nimeni fani, niin silti kuulostaisi oudolta jos nimeni olisi kumpikaan noista. Itsehän olen janonnut ala-asteelta lähtien nimeä Erika (hyvää päivää sinä joka tämän nimen omistat)

2. Oikea hiusvärini on blondi, yeah. Sitä voisi melkein sanoa jonkin sortin valkoiseksi, sillä tavallista vaaleampi väri ollut minulla. Aika pienestä tytöstä lähtien halunnut punaset hiukset ja tadaa! Tässähän nämä punaset hiukset koristelleet jo varmaan yli kolme vuotta? Monet ovat valitelleet sitä, että miksi värjäsin oman värini pois. Noh, koska en itse pitänyt siitä. Mummot tulivat aina silmät säihkyen kadulla kehumaan väriäni maasta taivaaseen, kun taas nuoremman porukan keskuudessa jouduin sietämään ikuisia blondivitsejä. Suurin syy oli kuitenkin se, että olin jo pienestä lähtien halunnut punaiset hiukset joten olihan sitä pakko edes kerran kokeilla.. (ja jäädä koukkuun)

3. Pidän kaikista eniten kaneista, tuitui. Söpöjä pieniä ja isoja karvaisia palloja jotka hyppelee, wii. Itsekin omistin erään yksilön, mutta hän poistui joukoistamme vuonna 2009, elokuussa. RIP Laku, hermeliinin ja leijonaharjaan risteytys. Olen jatkuvassa kanikuumeessa, jonka takia ajatuksena oliskin, että kun vanhempien huostasta lennän pois, niin hankkisin kaksi kania. Herran ja neidin. Herralle olen ajatellut nimeä Brutus, koska mahtavuus<3 Neiti-kanille en ole vielä lyönyt nimeä lukkoon, mutta mm. Midi ei kuulostaisi pahalta, vai? Rotuihin aattelin leijonaharjaa, samasta pentueesta ja herralta pallit pois ettei tule liikaa ihanuuksia kämppääni.

4. Kuuntele laidasta laitaan, Nicki Minajista sinne Anna Puuhun, ja siitä vielä tuohon Blood On The Dance Floor. En tarkalleen ottaen kuuntele mitään genreä tai artistia. Kuuntelen kappaleita, jos ne ovat hyviä ja sillä sipuli. Laulukieli on ihan sama minulle, kotimaisesta koreaan. Aikakausilla ei ole myöskään väliä. 80-luku on kova juttu, heh Tällä hetkellä soi Jack's Mannequin - Dark Blue.

5. Olen utelias neiti, no hups. Inhoan yllätyksiä, koska en kestä sitä tietämättömyyttä. Yllätykset on silloin okei, jos niistä ei vihjaa minulle yhtään! Kysymykset on kivoja. Yleensä ainakin.. No okei, jokaiseen löytyy poikkeuksensa. Tykkään myös laittaa ihmiset veikkailemaan ennen kun paljastan vastauksen (tosin yleensä ihmiset eivät jaksa leikkiä minun kanssani lottoarvontaa joten nyyhkis)

6. Olen yöeläin! Valvon myöhään (köh klo 3.12) ja nukun sen mukaisesti myös pitkään jos siihen on mahdollisuus (viimeiset lomapäiväni</3) Nukkuminen on parasta, mutta kyllä harrasta sitä tarpeeksi vaikka kuinka haluaisin (ristiriitaista köhköh) Parhainta on se, kun joku nukkuu vieressä! Parhaimmistoon kuuluu myös se, kun huomaa, että on vielä aikaa nukkua ennen herätystä. Ps. parhaimmat unet saan aamuvalossa.

7. Olen harrastanut temppukoulua, uintia, sulkapalloa, jousiammuntaa ja tennistä. Tällä hetkellä käyn zumbassa ja pelaamassa tennistä. Lenkkeilyä harvemmin, mutta lisäilen sitä kelien parantuessa. Tietysti kaikki japanilainen kulttuuri on jepa jees.

8. Katson japanilaisia piirrettyjä. Japani ollut lähellä sydäntä pienestä tytöstä asti, kun hakkasin Tekkeniä ja katsoin Digimonia ja Pokemonia. Kunnollinen harrastaminen alkoi varmaan siinä 6. luokalla (ei vanha muista enää) eli 12-vuotiaana. Eli tässä on kohta 6 vuotta harrasteltu Nipponia, heh.

9. Naiset kuin miehet käy minulle. Sukupuolella ei merkitystä, ihmisellä on. Luonne on tärkein, ulkonäkö plussaa. Tiedän, voi kuulostaa pyhimyksen puheilta, mutta voivoi sellasta käypi joskus.

10. Meikkaaminen ei ole oikein mun juttu. Sitä aloin säännöllisesti käyttämään vasta tuossa lukion paikkeilla, mutta ei sen kummempaa tuon meikin käyttäminen mulla ole: meikkivoide ja ripsari. Nuo on jokapäiväiset. Joskus luomiväriä ja poskipunaa.

2 kommenttia:

  1. uijui ihana, varsinki ku sain tietää susta jotain mitä en aikaisemmi ole kuullu et dikkailet mun nimest :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitus :3 muistelin, että olisin joskus sanonutki? :o mutta en mä sit kai (lol dementtia)

      Poista